.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری پرستار آدم‌ربا در انزلی

فرمانده انتظامی انزلی گفت: پرستار آدم‌ربای قزوینی به همراه همدستانش در انزلی دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رحیم شعباتی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان پرونده یک آدم‌ربایی را تشریح کرد.
وی اظهار داشت: پرستاری که فرزند 6 ساله و همچنین وسیله نقلیه صاحب‌کارش را در قزوین ربوده بود به همراه همدستانش در انزلی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی انزلی اظهار داشت: در راستای تعامل خوب پلیس با مردم، کارآگاهان آگاهی انزلی در تماس تلفنی مردمی مبنی بر اینکه یک کودک شش ساله گریه‌کنان کمک می‌خواست، بلافاصله در صحنه حاضر شدند.
این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه استمداد کودک از محدوده خانه‌ای استیجاری بود، کارآگاهان از ورود به داخل منزل خودداری کردند و با مراقبت غیر محسوس در حال بررسی دلیل و انگیزه استمداد کودک بودند که ناگهان با خروج یک دستگاه پژو 206 که رانندگی آن را زن جوانی عهده‌دار بود و کودک نیز در داخل آن سوار شده بود و همچنین یک دستگاه پژو 405 با سرنشینی دو نفر مواجه شدند.
وی افزود: اهمیت موضوع کارآگاهان را مجبور به مسدود کردن مسیر خروجی خودروها کرد و هنگامی که کودک با باز کردن درب خودرو به بیرون می‌پرد، کارآگاهان پی به وقوع آدم‌ربایی برده و در عملیاتی غافلگیرانه راننده خودروی پژو 206 و همچنین راننده و سرنشینان خودروی پژو 405 را دستگیر می‌کنند.
شعبانی در ادامه توضیحات این ماجرای آدم‌ریایی، بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شده که راننده خودروی 206 پرستار این بچه در قزوین بوده و در فرصتی مناسب این بچه و خودروی صاحبکارش را ربوده و به همراه سرنشینان خودروی 405 به طرف انزلی برای رسیدن به مقاصدش حرکت کرده است.
وی، زمان دستگیری متهمان را سه تا چهار ساعت پس از ورود آنها به انزلی عنوان کرد و اذعان داشت: در بررسی اولیه سابقه‌دار بودن و مشارکت در آدم‌ربایی و سوابق دیگر این زن و همچنین از سابقه‌دار بودن و شرارت و اخلال در نظم یکی از متهمان مرد دستگیر شده مشخص شد.
رئیس پلیس انزلی با بیان اینکه تمام متهمان با قرار لازم روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: کودک شش ساله نیز به خانواده‌اش تحویل داده شد.
وی این اقدام به موقع پلیس را حاصل همکاری مردم با پلیس دانست و از تعامل خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و یادآور شد: خانواده‌ها در انتخاب پرستار برای بچه‌های خود دقت لازم را داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.